Verleende vergunning APV en Bijzondere Wetten: (Rectificatie) V.O.F. De Voer-Polman uit Apeldoorn voor het organiseren van de Kermis Dodewaard 2024

DeApeldoorngids.nl kreeg de volgende bekendmaking binnen: Verleende vergunning APV en Bijzondere Wetten: (Rectificatie) V.O.F. De Voer-Polman uit Apeldoorn voor het organiseren van de Kermis Dodewaard 2024.

Meer informatie over deze bekendmaking:

De burgemeester of burgemeester en wethouders hebben de volgende vergunning verleend:op 19, 20 en 22 februari 2024 voor (Rectificatie) V.O.F. De Voer-Polman uit Apeldoorn voor het organiseren van de Kermis Dodewaard 2024 van 3 tot en met 6 april 2024 (APV artikel 2.10 en 2.25, Evenementenbeleidsregels en Beleidsregel Tijdelijke Reclame).Informatie: de heer J. Vermeer of mevrouw M.L.C. Guiljam-van der VegtInzage, bezwaar en voorlopige voorziening: Tijdens de openingstijden van het gemeentehuis aan de Burgemeester Lodderstraat 20, 4043 KM Opheusden. Maakt u van te voren een afspraak via 14 0488.Bezwaarschrift: Een bezwaarschrift indienen is mogelijk binnen een termijn van zes weken na de datum waarop het besluit verzonden is. Het bezwaarschrift moet voldoen aan een aantal eisen:1.De bezwaarmaker moet worden aangemerkt als belanghebbende2.Het is voorzien van een handtekening van de bezwaarmaker3.Het is voorzien van de naam en het adres van de bezwaarmaker4.Het is voorzien van de datum en een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaarschrift zich richt5.Het is voorzien van een inhoudelijke onderbouwing ofwel de gronden van bezwaarHet indienen van een bezwaarschrift schorst de werking van het bestreden besluit niet.Het bezwaarschrift is gericht aan het bestuursorgaan dat het besluit heeft genomen. Dat kunnen zijn: de burgemeester, het college van burgemeester en wethouders of de gemeenteraad. Het bestuursorgaan vraagt vervolgens nader advies aan een door het gemeentebestuur ingestelde onafhankelijke commissie bezwaar en beroep. Over de termijnen die worden gehanteerd bij het behandelen van het bezwaarschrift wordt u nader geïnformeerd. Het correspondentieadres is in alle gevallen: Postbus 20, 4043 ZG Opheusden.Voorlopige voorziening Rechtbank: In geval er spoedeisend belang is, kunt u de bestuursrechter vragen het besluit op te schorten of een voorlopige maatregel te nemen. Dit kan alleen als u een bezwaarschrift heeft ingediend. Het indienen van een bezwaarschrift schorst de werking van het besteden besluit niet. Het adres van de voorzieningenrechter is: Postbus 9030, 6800 EM Arnhem.

 

Onderwerp: Bestuur | Organisatie en beleid, officielepublicaties uit categorie officielepublicaties/gmb/2024.

Dit artikel verscheen op deApeldoorngids.nl op 01-03-2024.

Laat dit artikel viral gaan in Apeldoorn, deel het met je vrienden!

Auteur

Picture of Redactie deApeldoorngids.nl
Redactie deApeldoorngids.nl

Weet wat er speelt in jouw buurt. Wij krijgen van de gemeente altijd als eerste de laatste vergunning aanvragen & andere bekendmakingen. Wij delen deze met onze lezers.

  1. Bekendmakingen Apeldoorn
  2. gmb-2024-93775

Gerelateerde berichten